Darmowa dostawa od 170 zł (PL)
dostawa w 1-2 dni
ocena sklepu: 4.9/5 (3700+ opinii)
-15% na pierwsze zakupy –
odbierz

Regulamin sklepu internetowego

wersja dokumentu: 3

Data obowiązywania: od 10.10.2025

§1 Słowniczek pojęć

  1. Dni robocze – każdy z dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 
  2. Dostawa – czynność mająca na celu dostarczenie Klientowi Towaru wskazanego w Zamówieniu,
  3. Klient – każda osoba składająca Zamówienie za pośrednictwem Sklepu w charakterze konsumenta,
  4. Konto – konto, które Klient może założyć w Sklepie, gdzie gromadzone są jego dane oraz historia zamówień,
  5. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową,
  6. Koszyk – usługa elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia zakupu produktu, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie ceny na odrębnie określonych zasadach, wyświetlenie podsumowania dotyczącego ceny poszczególnych produktów; wyodrębniona graficznie i funkcjonalnie część Sklepu, w której prezentowane są szczegółowe warunki zawarcia umowy,
  7. Regulamin – niniejszy dokument,
  8. Sklep – oznacza platformę Internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, dostępny pod adresem: https://pharmaverum.pl/,
  9. Sprzedawca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz.U. 2018 poz. 646 ze zm.); Dariusz Kaniowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DEVITAPHARM Dariusz Kaniowski, zamieszkały w Łodzi przy ulicy Inflanckiej 25 lok. 9, 91-852 Łódź, NIP: 7251882053, REGON: 385935880 oraz Tomasz Kozakiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PHARMAVERUM Tomasz Kozakiewicz, zamieszkały w Łodzi przy ulicy Okopowej 113 lok. 15, 91-849 Łódź, NIP: 7282506954, REGON: 100948977, działający wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą PHARMAVERUM SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ KOZAKIEWICZ, DARIUSZ KANIOWSKI, adres: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 91-341 Łódź, o numerach identyfikacyjnych NIP: 7252299054 oraz REGON: 385967755, tel. 693026684, email: biuro@parmaverum.pl,
  10. Towar – dobra materialne przeznaczone na sprzedaż za pośrednictwem Sklepu, w tym suplementy diety i produkty kosmetyczne,
  11. Umowa – oznacza umowę sprzedaży Towarów ze Sklepu zawartą na odległość między Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie,
  12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu, opisujące rodzaj i ilość zamawianego Towaru oraz dane niezbędne do jego wysyłki. 

§2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin reguluje tryb i zasady zawierania Umowy. 
  2. Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przez Sprzedawcę każdemu Klientowi przed złożeniem Zamówienia w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Klient.
  3. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed złożeniem Zamówienia. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie. Złożenie Zamówienia oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i jest związany jego postanowieniami.
  4. Do korzystania ze Sklepu i sprawdzania asortymentu konieczne jest: posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu i przeglądarki internetowej, wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies oraz posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Klient powinien także posiadać wiedzę na temat zagrożeń korzystania z Internetu (w tym zakupów on-line) oraz zadbać o podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).
  5. W przypadku składania Zamówienia i tworzenia Konta wymagane jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. 
  6. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu  stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  7. Do Umów zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Polski.
  8. Klient może komunikować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem:
    • strony internetowej: poprzez zakładkę „Kontakt”
    • poczty elektronicznej na adres: biuro@pharmaverum.pl
    • telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00) pod numerami: +48 693-026-684, +48 690-033-353,
    • pisemnie na adres Sprzedawcy (ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 91-341 Łódź). 
  9. Ceny widoczne w Sklepie wyrażone są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).
  10. Ceny widoczne w Sklepie przy produktach nie uwzględniają kosztów Dostawy, których wysokość zależy od wybranego sposobu dostarczenia Towaru do Klienta, a także od wartości oraz cech zamówionego Towaru (m.in. jego wagi i rozmiaru). 
  11. Sumaryczna cena obejmująca cenę zamówionych Towarów i koszt Dostawy jest widoczna dla Klienta w podsumowaniu Zamówienia.
  12. Ceny widoczne na stronie Sklepu nie są poddawane procesowi dostosowania ceny (personalizacji cen).
  1. Sprzedawca w każdym momencie ma prawo do zmiany ceny towarów, udzielenia rabatu na cały asortyment lub pojedyncze produkty bądź wycofania Towaru. Wiążąca dla Klienta jest cena z momentu złożenia Zamówienia.
  2. Co do zasady, o ile nic innego nie wynika ze szczegółowych warunków konkretnej promocji:
    • promocje nie podlegają łączeniu;
    • kody rabatowe dotyczą oferty Sklepu, jeżeli regulamin promocji nie mówi inaczej;
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian warunków umów zawieranych w ramach promocji, w tym zmian cen;
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo odwołania czy zawieszenia promocji;
    • termin trwania promocji może zostać ograniczony do czasu wyczerpania określonej liczby produktów lub wyczerpania ich nakładu.

Uprawnienia wymienione wyżej nie mają wpływu na realizację umów, w przypadku których Zamówienie było złożone przed wejściem w życie zmian.

  1. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu z Dostawą na terenie Polski oraz wymienionych krajów (Czechy, Niemcy, Węgry, Litwa, Łotwa, Słowacja, Ukraina, Austria, Belgia, Dania, Estonia, Holandia, Luksemburg, Słowenia, Bułgaria, Szwajcaria, Finlandia, Francja, Wielka Brytania i Irlandia Płn., Włochy, Rumunia, Szwecja, Lichtenstein).
  2. Sprzedawca jest zarówno osobą oferującą Towary i usługi w ramach Serwisu internetowego, jak i dostawcą internetowej platformy handlowej (Serwis internetowy), stąd w dalszej części Regulaminu nie dokonuje się rozdziału  obowiązków związanych z Umową zawieraną z Klientem pomiędzy osobę trzecią oferującą towary i usługi w ramach Serwisu internetowego a dostawcę internetowej platformy handlowej (Serwis internetowy).

§3 Założenie Konta w Sklepie

  1. W celu zapoznania się z asortymentem Sklepu oraz złożenia Zamówienia Klient może założyć Konto na stronie https://pharmaverum.pl/moje-konto/ ale nie ma takiego obowiązku.
  2. Założenie Konta jest całkowicie darmowe.
  3. W celu założenia Konta w Sklepie niezbędne jest wypełnienie formularza rejestracji, tj. wskazanie danych takie jak:
    • imię i nazwisko;
    • adres poczty elektronicznej;
    • login;
    • hasło.
  4. Na podany adres e-mail zostaje wysłany login oraz tymczasowe hasło do logowania. 
  5. Po pierwszym zalogowaniu wspomnianymi powyżej danymi Klient może edytować hasło i dane konta oraz zmienić swoje dane. Klient może edytować te dane każdorazowo po zalogowaniu. 
  6. Klient może w każdym czasie usunąć Konto.

§4 Składanie Zamówień

  1. Klienci mogą składać Zamówienia przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, uprzednio się rejestrując (poprzez Konto) albo bez rejestracji.
  2. W celu złożenia Zamówienia Klient (z poziomu swojego Konta albo bez logowania) wybiera interesujący go Towar i klika przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”, a następnie wykonuje kolejne kroki w oparciu o pojawiające się na stronie Sklepu komunikaty aż do akceptacji komunikatu „KUPUJĘ I PŁACĘ”. 
  3. Usługa dodawania Towarów do Koszyka jest nieodpłatna, ma charakter jednorazowy i ulega każdorazowo zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo porzucenia decyzji zakupowych.
  4. Klient ma możliwość weryfikacji Towarów znajdujących się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
  5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e-mail potwierdzający złożone Zamówienie wraz z informacją o zamówionych Towarach oraz sposobie Dostawy. 
  6. W celu modyfikacji bądź anulowania Zamówienia Klient powinien niezwłocznie po jego złożeniu skontaktować się ze Sprzedawcą (drogą e-mail bądź telefonicznie). Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy modyfikacji bądź anulowania Zamówienia, jeżeli powodowałoby to nadmiernie trudności i mogło spowodować powstanie szkody po jego stronie.
  7. W przypadku zamówień powyżej 170,00 zł brutto na terytorium Polski Klient nie ponosi kosztów Dostawy.
  8. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie otrzymania przez Sprzedawcę płatności i potwierdzenia przez Sprzedawcę Zamówienia.
  9. Termin płatności za Zamówienie stanowi dzień, w którym cena zostanie zaksięgowana na jednym w wymienionych w § 5 ust. 1 Regulaminu rachunku bankowym Sprzedawcy.
  10. W przypadku odmowy przyjęcia oferty złożonej w ramach realizacji Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej, zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta. Zwrot następuje w formie płatności wybranej przez Klienta na etapie składania Zamówienia.
  11. Po zawarciu Umowy Sprzedawca przystąpi niezwłocznie do przygotowania przesyłki.
  12. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi przy składaniu Zamówienia, obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany towar lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, przy składaniu zamówienia obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego towaru lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.

§5 Oferowane metody płatności oraz dostawy

  1. Klientowi w Sklepie udostępnione zostały następujące metody płatności:
    • płatność przelewem na konto Sprzedawcy – numer rachunku bankowego 09 1140 2004 0000 3702 7999 6081 (mBank),  
    • płatność za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24 (SIX Payment Services (Europe) S.A. spółka prawa luksemburskiego 10, rue Gabriel Lippmann, L-5365 Munsbach, Luxembourg. Oddział w Polsce ul. Prosta 68, PL-00-838 Warszawa.
    • płatność za pośrednictwem systemu płatności Tpay.com (Krajowy Integrator Płatności S.A., plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań),
    • płatność kartą za pośrednictwem Elavon (Elavon Financial Services Designated Activity Company z siedziba w Loughlinstown, hr. Dublin, Irlandia, zarejestrowana pod numerem 418442). Płatność za pośrednictwem Elavon powiązana jest z płatnością Tpay.com i stanowi dodatkową opcję po przekierowaniu na stronę płatności Tpay.
  2. Klientowi w Sklepie udostępnione zostały następujące metody Dostawy:
    • na terenie Polski:
      • 14 zł – za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
      • 17,5 zł – za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost – przesyłka za pobraniem
      • 15 zł – za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL
      • 11,6 zł- za pośrednictwem paczkomatu InPost

        w cenie uzależnionej od wybranego sposobu dostarczenia Towaru do Klienta, a także od cech zamówionego Towaru (m.in. jego rozmiaru), która będzie widoczna dla Klienta w Koszyku na etapie podsumowania Zamówienia, przed jego złożeniem;
    • Wysyłka zagraniczna do wymienionych krajów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w cenie 49,99 zł (Czechy, Niemcy, Węgry, Litwa, Łotwa, Słowacja, Austria, Belgia, Dania, Estonia, Holandia, Luksemburg, Słowenia, Bułgaria, Finlandia, Francja, Włochy, Rumunia);
    • Wysyłka zagraniczna do wymienionych krajów za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL w cenie:
      • 39,99 zł – Czechy, Litwa, Łotwa, Słowacja, Estonia,
      • 45,00 zł – Niemcy, Holandia,
      • 49,99 zł – Austria
      • 55,00 zł – Luksemburg, Włochy, Rumunia
      • 59,00 zł – Węgry, Belgia, Słowenia, Finlandia, Hiszpania
      • 75,00 zł – Dania, Bułgaria, Irlandia Płn. Szwecja
  3. Po dokonaniu przez Klienta opłaty Zamówienia, w tym kosztów Dostawy, Towar zostaje wysłany pod wskazany w Zamówieniu adres.

§6 Realizacja Zamówień

  1. Wymogiem realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta jest poprawne wprowadzenie jego danych osobowych i kontaktowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji Zamówienia.
  2. Sprzedawca podejmie próby kontaktu w celu potwierdzenia bądź uzupełnienia danych, jeżeli Klient uzupełni formularz Zamówienia niepoprawnie bądź niekompletnie. Jeżeli w terminie 7 dni roboczych Sprzedawcy trzykrotnie nie uda się skontaktować z Klientem i ustalić prawidłowe dane do wysyłki Zamówienia, zostanie ono anulowane, a środki zwrócone na konto Klienta w terminie kolejnych 7 dni roboczych. 
  3. Sprzedawca nie odpowiada za podanie nieprawidłowych lub niezupełnych danych przez Klienta.
  4. Przewidywany czas Dostawy Towaru zależy od kraju dostawy oraz wybranego przewoźnika. Standardowo czas ten wynosi od 3 do maksymalnie 14 dni roboczych, licząc od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Zamówienie są realizowane chronologicznie w zależności od momentu zawarcia Umowy.
  5. W przypadku ryzyka przedłużenia czasu potrzebnego na wysyłkę zamówienia z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Klient zostanie poinformowany o tym w opisie danego produktu na stronie Sklepu albo w wiadomości e-mail wysłanej po złożeniu Zamówienia.
  6. Potwierdzeniem zakupu jest dołączany do Zamówienia paragon bądź (na życzenie Klienta) faktura VAT.
  7. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty (paragon albo faktura VAT) został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia bądź zakładania Konta adres e-mail.
  8. Zamówienia pakowane są w tekturowe kartony i wysyłane za pośrednictwem wybranej przez Klienta firmy kurierskiej. 
  9. Klient po otrzymaniu Zamówienia zobowiązany jest zweryfikować czy przesyłka nie została uszkodzona i jest zgodna z Zamówieniem. Klient powinien niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy, jeżeli zauważy jakiekolwiek uchybienia odnośnie dostarczonej przesyłki albo odmówić przyjęcia Towaru (jeżeli kurier jest obecny przy weryfikacji przesyłki).

§7 Prawo Odstąpienia Od Umowy

  1. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed jego upływem.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy liczony jest od momentu odebrania Dostawy Towaru przez Klienta (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż kurier).
  3. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w momencie, gdy przedmiotem świadczenia jest  Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  4. Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną (poprzez e-mail) lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
  5. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od Umowy nie wymaga szczególnej formy. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu lub stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  6. W momencie odstąpienia od Umowy Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty Dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsument do momentu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Zwrot środków dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Konsument zobowiązany jest zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
  10. Koszty zwrotu Towaru pokrywane są w całości przez Konsumenta – zgodnie ze stawkami wybranego przewoźnika. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie są akceptowane przez Sprzedawcę

§8 Reklamacje

  1. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie produktów, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach opakowania, nie stanowią podstawy reklamacji.
  3. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy Klient składa w wybranej przez siebie formie [drogą e-mailową (na adres biuro@pharmaverum.pl),listownie (na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie) lub osobiście pod wskazanym w Regulaminie adresem prowadzenia działalności przez Sprzedawcę (po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu)]. Dla zawiadomień Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu.
  4. Sprzedawca odniesie się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawarte były takie informacje, jak: dane Klienta składającego reklamację, opis wady, w jakich okolicznościach nieprawidłowość
  6. W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z Umową Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tego tytułu i zażądać naprawy towaru albo wymiany towaru.
  7. Towar podlegający naprawie lub wymianie udostępnia się Sprzedawcy, który odbiera go na swój koszt.
  8. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. 
  9. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy żądanie dotyczy naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy żądanie dotyczy wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową. 
  1. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową. 
  2. Jeśli sprzedawca:
    • odmówił naprawy lub wymiany towaru,
    • nie naprawił lub nie wymienił towaru,
    • próbował naprawić lub wymienić, ale towar nadal jest niezgodny z umową,
    • oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, to konsument ma prawo do żądania obniżenia ceny lub – w przypadku istotnej niezgodności z umową – odstąpienia od umowy.
  3. Jeśli brak zgodności z umową jest istotny, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, bez uprzedniego skorzystania z prawa do żądania naprawy lub wymiany.
  4. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umową Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży. 
  5. Sprzedawca zwraca kwotę należną wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny. 
  6. Nie jest możliwe odstąpienie od Umową Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu jest nieistotny. 
  7. Jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych dostarczonych Produktów możliwe jest odstąpienie od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Klienta wraz z Produktami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z Umową. 
  8. W razie odstąpienia od Umowy Klient niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. 
  9. Termin na złożenie reklamacji przez Klienta przedawnia się z upływem 6 lat.
  10. Sprzedawca informuje, że istnieje możliwość skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności:
    • poprzez dobrowolną mediację, prowadzoną przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały; informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują̨ się̨ pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „KONSUMENCI” – „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl;
    • przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi, działającymi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, w tym np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie; informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują̨ się̨ pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „KONSUMENCI” – „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
    • zwracając się̨ o pomoc do powiatowego rzecznika konsumentów; powiatowi rzecznicy konsumentów są̨ zlokalizowani przy starostwach powiatowych lub urzędach miasta (w przypadku miast na prawach powiatu), a ich zadaniem jest udzielanie wsparcia merytorycznego, w tym bezpłatnej pomocy prawnej, konsumentom; więcej informacji znajduje się̨ pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „KONSUMENCI” – „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
  11. Towar wadliwy zostanie przez Sprzedającego naprawiony lub wymieniony na inny jeśli wada powstała z winy Sprzedającego oraz o ile dany przedmiot z uwagi na swą oryginalność będzie możliwy do odwzorowania/powielenia, czy też naprawienia.
  12. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, Sprzedawca zrealizuje żądania Klienta z zastrzeżeniem, że:
    • Sprzedawca zwróci zapłaconą kwotę lub wymieni Towar na nowy, o ile jego unikalność i powtarzalność na to pozwala oraz produkt ten znajduje się na stanie magazynowym Sklepu,
    • Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
  13. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi względem przedsiębiorcy jest wyłączona.

§9 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klientów podane w miejscach do tego przeznaczonych, Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności dostępną pod adresem: https://pharmaverum.pl/polityka-prywatnosci/
  2. Wszystkie dane osobowe, które Klient składa w czasie procesu rejestracji Konta i składania Zamówienia w Sklepie są gromadzone wyłącznie na potrzeby działania Sklepu i działalności gospodarczej Sprzedawcy, w tym ewidencji sprzedaży, do kontaktowania się z Klientem w sprawach dotyczących Zamówień oraz do realizacji złożonych Zamówień.
  3. Klient korzystający z usług Sklepu wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę swoich danych osobowych, przy czym ma prawo wglądu do nich, dokonywania w nich korekt oraz żądania usunięcia ich z bazy. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich modyfikacji.
  4. Sprzedawca sprawuje stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych oraz ogranicza dostęp do danych w możliwie największym stopniu.
  5. Dane Klientów mogą być udostępniane organom państwowym uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa oraz w przypadku nieuregulowania należności wobec Sprzedawcy bądź podmiotom prowadzącym w jego imieniu postępowanie związane z dochodzeniem należności.
  6. Sprzedawca zapewnia Klientom możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych. W celu usunięcia danych Klient powinien przesłać do Sprzedawcy stosowne oświadczenie w formie elektronicznej lub na piśmie.
  7. Na podstawie art. 17 ust. 3 lit. e) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 ze zm.), Sprzedawca może odmówić usunięcia danych Klienta, jeżeli ten: nie uregulował należności wobec Sprzedawcy, naruszył niniejszy Regulamin lub obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

§10 Postanowienia Końcowe

  1. Umowy związane z Towarami dostępnymi w Sklepie zawierane są w języku polskim. 
  2. Sprzedawca może wprowadzać zmiany w Regulaminie z ważnych przyczyn, w tym, jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych kategorii Towarów, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych Sklepu.
  3. Klienci, którzy posiadają Konto na stronie Sklepu o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e – mail przypisany do ich Konta.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Do Umów zawieranych przez dokonaniem zmian w Regulaminie stosuje się Regulamin, który obowiązywał w dniu złożenia Zamówienia. 
  5. Sprzedawca może odmówić Klientowi dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia Regulaminu.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
    • wprowadzania i wycofywania ze swej oferty Towarów,
    • zmiany w cenach Towarów,
    • wprowadzania i wycofywania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian,
    • wprowadzania do oferty nowych Towarów,
    • dokonywania zmian w cenach Dostawy bez uprzedniego uprzedzania o tym fakcie użytkowników (informacja ta będzie uwzględniona w Regulaminie i podczas procesu zakupowego za pośrednictwem Sklepu).

Powyższe nie dotyczy Klientów po złożeniu Zamówienia.

Załączniki:

  1. Formularz odstąpienia od umowy;
  2. Formularz reklamacyjny.

Zapraszamy do udanych zakupów w Sklepie!

Załącznik nr 1

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Dane Kupującego:

Imię i Nazwisko: ……………………………………………………………………………………………………………..

Adres: …………………………………………………………………………………………………………………………….

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że – zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:

Nazwa Towarów i zwracana ilość:

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

Data zakupu: ……………………………………………………………………………………………………………….…

Data otrzymania Towarów: …………………………………………………………………………………………….

Numer paragonu: …………………………………………………………………………………………………………..

Przyczyna zwrotu: …………………………………………………………………………………………………………..

Zwrot środków zostanie dokonany na numer rachunku, z którego robiona była płatność za Towar.

Jeżeli zwracasz zamówienie, za które zapłaciłeś/aś przy odbiorze lub zwrot środków ma nastąpić na inny numer rachunku proszę wskazać go w formularzu.

Numer konta do zwrotu:

…………………………………………………………………………………………………………………….…………………

ADRES DO ZWROTU:

PHARMAVERUM S.C.

ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 106,

91-341 Łódź

Miejscowość, data ……………………………. Podpis ………………………………………………………………


Załącznik nr 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Dane Kupującego:

Imię i Nazwisko: ……………………………………………………………………………………………………………..

Adres: …………………………………………………………………………………………………………………………….

REKLAMACJA PRODUKTU

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………………………………… Towar jest wadliwy. Wada polega na ………………………………………………………………………………………………………………………………………. Wada została stwierdzona w dniu ………………………………………………………………………………..

Z uwagi na powyższe, żądam*:

  • doprowadzenia Produktu do zgodności z umową
  • obniżenia ceny Produktu
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny Produktu na konto …………………………………………………………………………………………………………………………….

Miejscowość, data ……………………………. Podpis ………………………………………………………………

*zaznaczyć właściwe